پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 23 روز سن داره

شیرین عسل مامان

درد دل با فرزندانم

1390/9/7 13:41
نویسنده : شیوا
398 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزان دلم پري ناز خوشگلم دختر نازممممممممممم  پسر گلم پارساي عزيز

نمیدونم چی باید بگم

نمیدونم چطوری باید شاکرخدای مهربون باشم به خاطر داشتن شما

عزیزانم شماها دارید هرروز بزرگ تر میشید و من در حسرت دیروز شمامانده ام

هر روز شیرین تر هر روز شیطون تر هر روز هوشیارتر فقط دلتنگم ،دلتنگ

روزایی که دارم

از دست میدم روزایی که شما در کنارم هستید و به رویم میخندید و به من

احتیاج دارید

میدونم روزی میرسه که خود کفا میشید و تمام نیازهايتون رو خودتون برآورده

می کنید و دیگر به

مامان شيوا و بابا بهزاد احتیاجی ندارید درست مثل خود من درست مثل تمام

انسانهای دیگه

فرشته هاي بهاری من فقط از این خوشحالم که مادر شدم و لایق این نام ..

خوشحالم برای دیدن شما و

هرروز بزرگ شدنتان و خانم شدن و آقا شدنتون

خیلی ماهی دخترم خیلی دوستت دارم  خيلي نازنيني پارسا جون دوستت دارم شماها هرروز کار های

جدید انجام میدید و برايتان تمام این کارها شیرین و پرهیجانن و من هم بادیدن

شادی شماها شاد می شم

خدایا برای دادن  اين فرشته هات ازت ممنونم امیدوارم که لایق باشممممممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)