پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 23 روز سن داره

شیرین عسل مامان

شعرهاي كودكانه

1390/9/7 12:50
نویسنده : شیوا
6,659 بازدید
اشتراک گذاری

blinking gold fairy 

خروسه می‌گه قوقولی قوقو

سلاملکم آقا کوچولو.
ا

فتاده تو حوض یه دونه هلو

هلو هلو برو تو گلو

شعر بازي

 

آی بازی بازی بازی

 

دارم میرم به بازی

 

بازی قایم موشک

 

با پیشی ناز کوچک

 

چشم میذارم همیشه

 

تا پیشی قایم بشه

 

آی بازی بازی بازی

 

دارم میرم به بازی

 

 

www.smilehaa.org

www.smilehaa.org

 

بازی قایم موشک

 

با پیشی ناز کوچک

 

چشم میذارم همیشه

 

تا پیشی قایم بشه

 

پیشی جونم قشنگه

 

کوچیک اما زرنگه

 

قایم میشه زیر تخت

 

یا میره روی درخت

 

هرجا بره پیشی جون

 

زودی میادش بیرون

 

چونکه منو دوست داره

 

تنهام نمیگُـــــــــذاره

 

niniweblog.com

 عروسك قشنگ من

عروسک قشنگ من قرمز پوشیده

تو رخت خواب مخمل آبیش خوابیده

یه روز مامان رفته بازار اونُ خریده

قشنگ‌تر از عروسکم هیچ‌کس ندیده.

عروسک من

چشماتُ وا کن

وقتی که شب شد

اون وقت لالا کن

بیا بریم توی حیاط با من بازی کن

توپ بازی و شن بازی و طناب بازی کن.

 

www.smilehaa.org

 

 گنجشكه ميگه

 

گنجيشکه مي گه جيک و جيک و جيک

خنده مي کنه بچه کوچيک

مرغه مي خونه قد، قدا، قدا

مهربون باشيد اي کوچولوها

کفتره مي گه بق، بقو، بقو

کوچولوي من دروغه لولو

کلاغه مي گه قار و قار و قار

دستاتو بشور موقع ناهار

پيشيه مي گه ميو ميو

دنبال توپت مثل من بدو

خروسه مي گه قوقولي قوقو

فردا صبح زود پاشو کوچولو

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)