پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

شیرین عسل مامان

تقدیم به عشقم

1392/6/28 7:40
نویسنده : شیوا
494 بازدید
اشتراک گذاری

ازم دوری اما دلت بامنه
ازت دورم اما دلم روشنه
تو چشمای تو عکس چشمامه و
تو چشمای من عکس چشمای تو
تو این لحظه هایی ک دورم ازت همه خاطره هامونو خط ب خط
دوباره از اول نگاه میکنم
دارم اسمِ تو هی صدا میکنم
.
.
کی گفته از عشق تو دست میکشم دارم با خیالت نفس میکشم
چ حس عجیبی چ آرامشی تو هم با خیالم ... نفس میکشی
میدونم تو هم مثل من دلخوری تو هم مثل من بغضت و می خوری
نگاهت پراز حرف و دردِ دله
ولی خوب تموم میشه این فاصله
دوباره مثل اون روزای قدیم
ک باهم تو بارون قدم میزدیم
از احساس همدیگه حض میکنیم زمین و زمان و عوض میکنیم
.
.
.
کی گفته از عشق تو دست میکشم دارم با خیالت نفس میکشم
چ حس عجیبی چ آرامشی تو هم با خیالم نفس .. نفس میکشی
میدونم تو هم مثل من دلخوری تو هم مثل من بغضت و می خوری
نگاهت پراز حرف و دردِ دله
ولی خوب تموم میشه این فاصله
دوباره مثل اون روزای قدیم
ک باهم تو بارون قدم میزدیم
از احساس همدیگه حض میکنیم زمین و زمان و عوض میکنیم
.
ازم دوری اما دلت بامنه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)