پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

شیرین عسل مامان

اقایان بخوانند

1391/12/16 15:14
نویسنده : شیوا
747 بازدید
اشتراک گذاری

پيش از ازدواج مرد ادعا مي كند كه حاضر است براي خدمت كردن به تو از زندگي اش بگذرد

بعد از ازدواج حتي حاضر نيست براي حرف زدن با تو از خواندن روزنامه اش بگذرد

 

دائما به همسرت بگو كه بودن او بهترين اتفاقي است كه تا كنون براي تو افتاده اين كار باعث مي شود او هم تو را به ياد داشته باشد

 

به جاي اين كه فقط زباني بگويي نشانم بده كه دوستم داري يك بوسه وقتي اصلا انتظارش را ندارم

گل بدون هيچ علتي گرفتن دستم در جمع و در خلوت

 

مثل زماني كه با هم نامزد بوديم برايم ياد داشت هاي كوچك بنويس و كارت هاي بامزه من همه انها را نگه

داشته ام

هر از گاهي يك هديه كوچك به محل كارم بفرست تا همكارانم به من حسادت كنن كه يه شوهر ايده ال دارم


با چيزهاي كوچك اما مهم مرا شگفت زده كن مثل به خانه رساندن يا بيرون بردن بردنم بدون اين كه از تو خواسته باشم

 

اگر وقت بيرون امدن از رختخواب هر دوي ما بيدار بوديم حتما با بوسه كوتاهي به من صبح به خير بگو

 

هميشه براي صبح و شب به خير مرا ببوس

 

هرگز بدون بوسه خداحافظي خانه را ترك نكن

گاهي همه اشكالات ازدواج تنها به يك حسن آن مي ارزد اين كه دوستي همدل از جنس مخالف داشته باشي

 

بچه ها اگر نمي دونيد چه طور اينا ها و به شوهراتون بگيد

مثل من يه كاغذ كوچيك بر داريد و هر كدوم و بنا بر مناسبتش كه بينتون اتفاق افتاد بذاريد تو كيفش يا جيبش

وقتي رفت سر كار و ببينه مطمئن باشيد سورپريز مي شه و اثر عملي داره

يادت باشد كه تو عاشق مني نه فقط دوست من بيا كم تر درباره كارهاي پيش پا افتاده خانه حرف بزنيم بيشتر


بازيگوشي كنيم حرفهاي ظريف عاشقانه بزنيم و كشش هاي عاشقانه ايجاد كنيم در ير اين صورت معاشقه ما به


تعهدي ملال اور تبديل خواهد شد
دست زدن به من منحصر به مواقعي نباشد كه نياز جنسي داري در طول روز هم به عناوين مختلف مرا نوازش كن در آن صورت خود را متصل به تو احساس مي كنم و ميل جنسي در من بيدار مي شود

نه مثل يك چيز جدا گانه بلكه به عنوان ادامه تماسم با تو به عبارت ديگرهر چه تماس هاي غير جنسي بيشتر باشد
تمايلات جنسي بيشتر خواهد شد


اغلب به او بگو خوشگل شده است

 

پيش از انكه بگويي واقعا زيبا شده ام واقعا به من نگاه كن

 

براي تحسين كردن من وقت بگذار برايم مهم است كه بدانم توجه كرده اي

 

بدان كه در درون اين زن مطمئن و با اختيار كودكي هست كه به محبت و نوازش تو نياز دارد


وقتي در اوج ناراحتي و بدخلقي ام دقيقا همان وقتي است كه بيش از هر زمان ديگر به نوازش و بغل شدن نياز دارم

 

ياد بگير كه بگويي دوستت دارم

نشان دادن محبت عاليست اما هر از گاهي شنيدن اين جمله هم لذتبخش است


وقتي از در وارد مي شوي قبل از بوسيدن بچه مرا ببوس

 

وقتي اين جا هستي همين جا باش به كار يا ورزشت فكر نكن روي همسر و فرزندانت تمركز كن آنها با تو حرف

ميزنند اما تو اين جا نيستي

 

وقتي من مشغول خواباندن بچه ها هستم او هم ظرف ها را مي شويد

بعد هر 2 استراحت مي كنيم چه با هم چه هر يك به تنهايي اين كار براي زنا شوي و سلامت فكر ما شگفتي ها مي افريند


هر از گاهي اجازه بده او هم روزي را براي خودش داشته باشد اين هديه بي نظيري است كه


هزينه اي هم ندارد

 

هر گاه همسرت يك غذاي خانگي درست مي كند بگذار تا بفهمد كه زحمتش را ارج مي گذاري

موضوع :

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)