پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 13 روز سن داره

شیرین عسل مامان

بخندیم

1391/4/27 2:04
نویسنده : شیوا
867 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی سواره ماشینیم عابر های پیاده خیلی بی فرهنگ به نظر میرسن ،

اما همین که پیاده هستیم ماشین ها خیلی بی شعورن… جریان چیه!؟

 

 

 

سر سفره دیدم غذا خیلی شور شده به مامان گفتم چرا اینقد غذا بی نمکه ؟
گفت اتفاقا من کلی نمک خالی کردم تو غذا
گفتم هاااااا !
اگه الان میگفتم غذات شوره میگفتی ما اصلا یه ماهه نمک نداریم تو خونه !
خواستم خودت اعتراف کنی!

 

 

 

پیر شدیم آخرشم نفهمیدیم کاربرد مداد سفید تو جعبه مداد رنگی چی بوده ؟

 

خدایا!
اعتماد بنفسی در حد شرکت کنندگان مسابقه ی
رقص ممد خردادیان به ما عطا کن ..!

یکی از بچه ها میگفت:
ديشب (بعد از نصف شب) مرامي يه خانوم مسن رو سوار کردم..
آخرش درآورده پول بده،ميگم مرسي براي پول اين کارو نکردم…
برگشته ميگه : غلط کردی، پس براي چي اينکارو کردي عوضي!!-

 

 



 

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان الیناجونی
31 تیر 91 0:05