پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

شیرین عسل مامان

khande

1391/3/25 3:26
نویسنده : شیوا
419 بازدید
اشتراک گذاری

چندتا عمه ي پير داشتم هميشه توي عروسي ها ميومدن سيخونک ميزدن تو پهلوم در گوشم ميگفتن  بعدي تويي,بعدي تويي
    البته ديگه نميکنن,چون توي ختم ها منم باهاشون همين کارو کردم

 
-----------------------------------------------------------------
 
امشب ،شب تولدمه 
مامانم ميگه:”،برو جارو و گردگيري کن،شب مهمونا ميان.
” ميگم: مامان من تازه به دنيا اومدم،برم جارو کنم؟ 
رفته زير پتو ميگه من هم تازه زاييدم، بايد استراحت کنم
 
------------------------------------------------------------------------
ورژن جدید شعر سعدی

به جز قوم شوهر که ویران گرند      بنی ادم اعضای یکدیگرند

--------------------------------------------------
 

قدیما ظرف یکبار مصرف نبود، دختر همسایه دوبار میومد، یه بار نذری میاورد، یه بار میومد واسه ظرفش، آدم فرصت فکر کردن و تصمیم گیری داشت. بعد میگن چرا آمار ازدواج کم شده
شما دارین فرصتها رو از جوونا میگیرین... والا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)