پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره

شیرین عسل مامان

برای کودکم

1390/8/19 1:53
نویسنده : شیوا
410 بازدید
اشتراک گذاری

پارسا و پری نازم تموم زندگیم شدید عاشقتون هستم وای که چقدر برام عزیزید. بارها  شنیده بودم بچه عزیز میشه ولی الان میبینم تموم زندگیم شده  تمام دنیای ادم میشه

حتی تو بدترین شرایط دیوونشونممممممممم

جهان بی خنده های شما معنا نخواهد داشت

اگر کودک نبود نه پدر معنا داشت نه هیچ مادری بهشتی می شد

هر کودک گلدانی است  از زیباترین گلدانهای معطر ، خانه ها را به نزدیکترین بهارها گره زده است

این روزها اگر عاشقانه سپری می شوند به عشق بودن باشماست

دنیای کودکانه صمیمی ترین دنیاهاست  بارها آرزو می کنم تا کاش می شد یک بار دیگر به این دنیای کودکانه قدم بگذارم

کاش دنیا به زیبایی روزهای کودکی می شد

کاش دنیا سراسر کودکانه می شد و ما کودک! 

دل کودک حتی از آب چشمه هم زلال تر است 

کودکان با بازیهایشان زندگی میکنند ولی زندگی آنها را بازی نمیدهد

کاش میشد همیشه کودک ماند...

عزیزان دلم! کودکان خردسالم پری ناز و پارسایم دوستتون دارم

شاید زمانی که این را می خوانید مامان دیگه پیشتون نباشه ولی همیشه بدونید که مامان همه ی زندگیش شماها بودید دوستتون دارم

پری ناز                                                 پارسا

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)