پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره

شیرین عسل مامان

برايم دعا كنيد

1390/10/8 3:45
نویسنده : شیوا
364 بازدید
اشتراک گذاری

خداوند به موسی نبی فرمود : با زبانی دعا کن که با آن گناه نکرده باشی

تا دعایت مستجاب شود .

موسی عرض کرد : چگونه ؟

خداوند فرمود :به دیگران بگو برایت دعا کنند ..چون تو با زبان آن ها گناه نکرده ای ...

 خواهش مي كنم برايم دعا كنيد

 

با تمام وجود گناه کردیم و در تکرار آن اصرار 

  اما نه نعمتهایش را از ما گرفت ،

 نه گناهانمان را فاش کرد ...

 بیندیش اگر اطاعتش کنیم چه میکند؟

 

 

یا رب گر نگذری از گناهم چه کنم          ندهی گر به در خویش پناهم چه کنم

گر برانی و بخواهی و کنی نا امیدم        به که رو آرم و حاجت ز که خواهم ،چه کنم

گر ببخشی گنهم شرم مرا آب کند            ور نبخشی تو ،این روی سیاهم چه کنم

بار الها کرمی ،مرحمتی ،امدادی            کاروان رفته و من مانده به راهم چه کنم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)