پارساپارسا، تا این لحظه: 13 سال و 17 روز سن داره

شیرین عسل مامان

اس ام اس

1390/9/27 3:12
نویسنده : شیوا
1,143 بازدید
اشتراک گذاری

ای دخترانی که ملاک انتخابتان خودرو طرف است، بدانيد و آگاه باشيد كه

همانا پس از مدتی همچون روغن موتور آن خودرو تعویض می شوید !

 

 

بقیه در ادامه مطلب

ازفرش فروشی مزاحمتون میشم اجازه میدین دلمو فرش زیر پاتون کنم؟؟؟  

 

       

اگر پیراهن یوسف علاج درد یعقوب است.علاج درد ماهم دیدن یاران محبوب است      

                                                                                                                  

 

قلب من مثل آینه ست اگه بشکونیش باز هم  تو هر تیکش می تونی خودتو ببینی            

  

 

ما کشته عشقیم ومحبت کفن ماست .پرورده ی رنجیم و رفاقت هدف ماست      

 

 

تویه روز سرد وبرفی با دلم مثل پرنده  لب حوض کنار نرده،هرچی گشتم جای گرمی بهتر

از قلبت  ندیدم،میشه دوستم داشته باشی آخه بیرون خیلی سرده                                                                  

 

 

بگم ؟ نگم؟ بزار بگم ؛میشه نگم ؟ باشه میگم ، میخوام بگم <دوست دارم>      

 

 

به اندازه قشنگی چشمهای ستایش و مردانگی طاهر وتحمل آتی وحسادت انیس و پول حشمت فردوس می خوامد ،افتاااااااااد

 

تو ناخدای عشقی ،من ساحلی قریبم،پارو بزن مسافر،من خاک هر رفیقم        

 

 

 

  جه سخت است دلتنگ قاصدک بودن ،در جاده ای که هیچ بادی نمی ورزد

 

 

 

 سلام ببخشید، یه سوال داشتم :الآن روزه یا شبه ؟ آخه میدونی از دوریت شب و روزمو قاطی کردم 

 

 

زندگی یعنی بخند هرچند که غمگینی ،ببخش هر چند که مسکینی فراموش کن هرچند که دلگیری، این گونه

.بودن زیباست  هرچند که آسان نیست .

 

 

 

میدونی چرا خدا انگشتای دستو با فاصله آفریده؟ تا اونارو با دست کسی که دوستش داری پر کنی

 

 

اعتبار آدما به حضورشون نیست به دلهرایست که در نبودشون ایجاد میشه   

 

 

 

کار دنیارو ببین ! تپش قلبم شده مثل تبلیغات پفیلا ! یکی واسه تو! یکی واسه من!

 

 

 

بی تو محبوسم زندانی که نامش زندگیست ،حبس زندانم که جرم مجرمش دلبستگ است

 

 

 

زنگی را بی بهانه می خواستم غافل از اینکه تو بهترین بهانه برای زندگیم هستی

 

 

 

مهر تودر ساحل روحم وزید،چشم تو در گنجه عشقم خزید ،با تو وفا کردم  و لبخند تو مار شد کفتر جانم را گزید

 

 

 

هر شب به فکرت نازنین تا صبح خلوت می کنم هردم به شوق دیدنت اخمی به ساعت میکنم خیلی دوستت دارم

 

 

من به یادت هستم،چه به هنگام دعا ، چه به هنگام نشستن به پنجره خاطره ها

 

 

 

دل من پیش تو عشق من خنده ی تو فکر من چهره ی تو امید من نگاه تو جون من فدای تو

 

 

 

تو شطرنج نگاهت مهره دلم چه ماته ،هرجای دنیا که باشی  همیشه باهاته 

 

 

 

میگن آدم وقتی اسیر گل یاس میشه سراغ گل دیگه ای نمیره گل یاس من چطوری

 

هیچ وقت فکر نمی کردم ؛ که چیزی تو این دنیا پیدا بشه که جویدنش ، از

 

جویدن آدامس خرسی هم بیشتر کیف بده ... . . . . .

 

تا اینکه خرخره ی تو نظرم رو جلب کرد .

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 

خیلی بی فرهنگی و بی شعوری
.
.
.
.
.
.
در جامعه امروز بیداد می کنه!

 

 * * * * * * * * * * * * * * *

 

یه پیچ رو هر چقدر سفت کنی ، موقع باز کردن ، همونقدر باید زور بزنی ..

حالا هی منو بپیچون .. به موقش برات دارم

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 

ای کسانیکه پشت فرمان به راننده بغلی فحش می‌دهید و گازش را گرفته در
می‌روید ... بدانید و آگاه باشید شاید یه کم جلوتر ترافیک باشه

  * * * * * * * * * * * *

اعصاب  چیست؟

چیزیست که هیچکس ندارد وهمه توقع دارند تو حتما داشته باشي

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 

ای دخترانی که ملاک انتخابتان خودرو طرف است، بدانيد و آگاه باشيد كه

همانا پس از مدتی همچون روغن موتور آن خودرو تعویض می شوید !

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 آقایون :اگرسیبیل نمی‌ذارید. حداقل ابرو بر ندارید!


آهای خانوما: اگر ابرو بر نمیدارید. حداقل سیبیل نذارید!

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 


کبوتر با کبوتر باز تنهاست

 

غ اس ام اس روزانه اس ام اس های جدید 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 

سلامتی همه اون باباهایی که از شنبه با زیرپوش و جوراب نو میرن سر کار

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 


جزوه امتحانی چیست ؟


جسمی است سمی که در اولین تماس با دستها یا حتی نگاه کردن در

 کوتاه ترین زمان ممکنه


انسان را به خوابی عمیق فرو می برد

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 


قدیما یکی چشم می‌خورد واسش تخم‌مرغ می‌شکستن، الان یکی تخم‌مرغ

 

 می‌خوره چشمش می‌زنن

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 


همین الان یه منبع ناشناس که نخواست اسمش فاش بشه خبری رو اعلام

 

 کرد که نخواست پخش بشه

 * * * * * * * * * * * * * * *

میدونی قشنگ ترین گل دنیه چه شکلیه ؟نمی دونی؟پس برو یه نگاه تو آینه بنداز...

.

 

********************************************

 

دیگه از چشمم افتادی میفهمی ..........................افتادی تو قلبم

 

*******************************************

 

@دوست داری بگم میخوام هرروز صبح با صدات بیدارشم ،بعد بفهمی با ساعت بودم

 

@دوست داری بگم چرا رفتی،بعد بفهمی با برق بودم

 

@ دوست داری بگم هر جا باشی پیدات میکنم بعد بفهمی بادسته کلید بودم

 

@دوست داری بگم دوست دارم بعد فک کنی با ................نه؟ این دفعه با خودت بودم

 

********************************************

 

ببین من گم شدم نمیدونم از کجا باید برم.بگو از کدوم طرف عاشق مهربونی هات بشم؟؟

 

********************************************

 

زندگی مثل دچرخه سواری ی میمونه .واسه حفظ تعادل همیشه باید در حرکت باشی.

 

********************************************

 

دستت رو بذار رو یه طرف صورتت،گذاشتی!!؟؟؟؟ خب به این پدیده میگن ماه گرفتگی.

 

********************************************

 

می خواستم یه اس ام اس برات بفرستم وسط راه منفجر شد همه فهمیدن چقدر دوست دارم.

 

*******************************************

 

به دلیل بارش بی وفایی، جاده عشق لغزنده لطفاً با محبت حرکت کنید

.

*******************************************                                    

 

همیشه نگاهی را باور کن که وقتی از اون دور شدی در انتظارت بماند.

 

*****************************************

 

آخر یه روز پرینت قلبمو می گیرم تا بفهمی قلبم در هر تپش100 بار میگه دوست دارم.

 

*****************************************

 

سوزن رفاقتت در تیوپ قلبم فرو رفت و گفت فیسسس  تازه فهمیدم پنجرتم رفیق.

 

*****************************************

 

سلام هوا داره سرد میشه مواظب باش کسی از سردی هوا به گرمی قلبت پناه نبره.

 

*****************************************

 

 میدونی بهترین پول واحد دنیا چیه؟؟؟؟؟؟؟؟تومن چون هم تو، توشی هم من.

 

******************************************

 

از بنگاه معاملاتی عشق مزاحمتون میشم مستجر جدید واس دلتون نمی خواستین؟؟؟

 

*****************************************

 

می خوام اسمتو با صابون رو ابرا بنویسم تا وقتی بارون می باره همه کف کنن.

 

*****************************************

 

قوری ز قلم ،قلم ز قوری ،تو عشق منی قوقوری مقوری

 

****************************************

 

اتل متل یه گلدون فرستادم براتون گل نداره ببخشید شما بشین گل اون.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

جغله كوچولو
27 آذر 90 21:01
جغله: سلام ... خوبين شما مطالب وبلاگم به روز شد ... باعث افتخاره كه شما تشريف بيارين وبلاگم .. اميدوارم خانوادگي سلامت و موفق و پيروز باشيد.
amirmohamad_asra
29 آذر 90 13:58
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´ ´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´ پيشاپيش ´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´يلدايتان مبارك باشداااااا´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶ منتظره حضورتون هستیم